Amazon, cel mai valoros brand global2Foto© wall-street.ro

Amazon, cel mai valoros brand global

, 9 știri, 24 vizualizări

Amazon rămâne cel mai valoros brand global (187,9 miliarde dolari), iar Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri, conform raportului Brand Finance Global 500 2019, lansat marți la World Economic Forum, în Davos. După liderul Amazon, podiumul este completat de Apple (locul 2, cu 153,6 miliarde dolari) și Google (locul 3, cu 142,8 miliarde dolari).

Cu toată forța sa de brand, Apple încetinește în piețele emergente și nu dă semne de diversificare, ceea ce ar putea permite Google să reclame locul 2 în 2020. Ferrari, producătorul italian de supermașini, a recâștigat titlul de cel mai puternic brand al lumii (ultima oară deținut în 2014).

Astfel, forța brandului Ferrari a crescut până la un scor Brand Strength Index (BSI) de 94,8 din 100, mai mult decât McDonald's, Coca-Cola, Lego sau Disney. Firmele de servicii profesionale din Big Four au înregistrat, de asemenea, o performanță notabilă în forța brandului, cu trei dintre acestea (Deloitte, PwC și EY) în clasa de elită AAA+.