Câți bani au cheltuit partidele la TV și în presă în campania electorală3Foto© libertatea.ro

Câți bani au cheltuit partidele la TV și în presă în campania electorală

, 5 știri, 16 vizualizări

Potrivit sursei citate, PSD, care a avut un scor de 22,5% la alegerile europarlamentare, a fost cel mai cheltuitor, cu un buget electoral de aproape 2 milioane de euro. Partidul câștigător, PNL (27%) a alocat pentru campanie în jur de 1,1 milioane de euro.

La polul opus, Alianța 2020 USR-PLUS (22,3%), marea surpriză a alegerilor, a cheltuit cel mai puțin, 80.000 de euro, de peste 20 ori mai puțin decât PSD. Deși cu un buget net mai mare pe micile ecrane, la alegeri PSD a avut un plus de doar 0,2 în fața Alianței.

Chiar dacă a avut cele mai mici tarife, Realitatea TV a compensat cu multe difuzări și a câștigat în jur de 580.000 de euro. O sumă asemănătoare a fost încasată și de Digi24.