Chefi la cuțite, din nou lider de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând cele mai bune cifre din acest sezon
Și marți seara, telespectatorii au ales Chefi la cuțite. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public și a înregistrat cele mai bune cifre din acest sezon. Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 6.5 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.
Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating si 19.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 6 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață.
Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4, în timp ce ProTV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 17.1 cotă de piașă.