Consiliul Concurenței a lansat Monitorul prețurilor la alimente, cu scopul de a crește competiția și de a ieftini produsele8Foto© agerpres.ro

Consiliul Concurenței a lansat Monitorul prețurilor la alimente, cu scopul de a crește competiția și de a ieftini produsele

, 18 știri, 15 vizualizări

"Când am o listă de cumpărături, pot cu ușurință compara prețurile, fără să merg din magazin în magazin. O fac mai ușor, de pe telefon sau computer. Pe oameni îi interesează prețurile cele mai mici și această transparență în piață va obliga magazinele care au prețuri mai mari să le reducă, să coboare spre nivelul prețurilor mai mici, astfel facem concurența să acționeze mai repede și mai bine. Urmărim convergența prețurilor spre nivelul cel mai scăzut", a afirmat președintele Consiliului Concurenței, Bogdan Chirițoiu, la evenimentul de lansare a platformei.

El a adăugat că instituția pe care o reprezintă va monitoriza aceste prețuri și va face informări periodice.

"Este o primă etapă la nivel național. Platforma va putea fi îmbunătățită în timp. Dacă lanțurile mai mici vor fi interesate, vor putea și ele să fie integrate în platformă", a continuat Chirițoiu.