Direcția de Sănătate Publică și-a făcut un call-center9Foto© wall-street.ro

Direcția de Sănătate Publică și-a făcut un call-center

, 25 știri, 27 vizualizări

Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București (DSPMB) are, de joi, un call center la care bucureștenii pot suna atunci când vor informații privind pandemia de coronavirus, dar pot fi și îndrumați sau sfătuiți în legătură cu infectarea cu virusului SARS-CoV-2.

Numărul unic este 021/9462 și poate fi apelat în intervalul orar 8,00 - 22,00, de luni până duminică, anunță DSP București.

Estimarea inițială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2, menționează reprezentanții DSPMB.