NASA, anunț despre existența vieții extraterestre: au fost descoperite zece noi planete asemănătoare cu Pământul

17 știri, 95

Agenția spațială americană a dezvăluit luni datele colectate de telescopul Kepler în primii patru ani de misiune, fiind „cele mai complete analize asupra exoplanetelor“. Rezultatul? Kepler a descoperit 219 planete străine, printre care se numără 10 cu o dimensiune apropiată de cea a Pământului și care întrunesc condițiile existenței apei lichide - principala caracteristică în căutarea unei lumi locuibile.

Cercetătorul Mario Perez din cadrul misiunii Kepler spune că noile date arată că „probabil nu suntem singuri“ în Univers, deoarece patru ani de cercetări arată cât de obișnuite pot fi planetele asemănătoare Pământului, scrie Washington Post. Savantul NASA Natalie Batalha susține că „aceste rezultate vor fi baza pentru viitoarele cercetări în căutarea vieții extraterestre”. „Datele culese cu ajutorul telescopului Kepler sunt unice, întrucât reprezintă singurele care conțin o populație a acestor planete cu o dimensiune și orbită asemănătoare cu a Pământului.

Înțelegerea frecvenței acest...