Obiceiurile tinerilor în perioada stării de urgență1Video© businessmagazin.ro

Obiceiurile tinerilor în perioada stării de urgență

, 6 știri, 25 vizualizări

"Comportamentul de consum al tinerilor a determinat o relocare o veniturilor în perioadă stării de urgență, ca o consecință firească a limitărilor din acea perioadă. Astfel, tinerii au renunțat la distracție, și-au făcut cumpărăturile online și au devenit mai conștiincioși cu gestionarea banilor. Din punct de vedere psihologic, creșterea consumului de produse precum dulciuri și snacksuri sau jocuri a fost justificată în condiții de restricții externe, aceasta fiind considerată o soluție pentru reducerea nivelului de stres", se arată într-un comunicat RBL remis miercuri AGERPRES.

Peste 40% dintre respondenții studiului au renunțat, în perioada stării de urgență, la achiziția de pachete de călătorii, echipamente sportive, produse IT&C și gadget-uri, dar și la mâncarea comandată de pe platformele de delivery, îndreptându-și atenția cu prioritate către produse sanitare și de igienă personală, reflectând interesul și grija pe care au avut-o pentru sănătate și siguranță.

Între 20% și 30% dintre tineri au renunțat la distracție (Netflix, jocuri online etc.), dar și la cărți, audibooks sau cursuri online.