Patronul trustului care a publicat articolul legat de fiul premierului, implicat într-un scandal legat de adopții© bzi.ro

Patronul trustului care a publicat articolul legat de fiul premierului, implicat într-un scandal legat de adopții

, 4 știri, 66 vizualizări

Apar informații devastatoare în scandalul reportajului despre fiul premierului Viorica Dăncilă! Patronul ziarului tabloid în care a apărut articolul a fost implicat, în 2006, într-un scandal de presă legat de adopțiile din România.

Proprietarul trustului Ringier a fost acuzat că s-a folosit de influența pe lângă Adrian Năstase, premier pe atunci, pentru ca 23 de copii din România să ajungă la familii din Elveția.

Potrivit site-ului 9am.ro, ziarul ZIUA l-a acuzat pe Michael Ringier că a negociat adopțiile cu Năstase. Articolele, care au apărut în 2006, invocau două întâlniri ale lui Ringier cu premierul României, în 2002 și 2004, la Vila Lac 1, respectiv la un seminar internațional de media.