Piața media a scăzut anul trecut cu 3% până la 467 milioane euro2Foto© puterea.ro

Piața media a scăzut anul trecut cu 3% până la 467 milioane euro

, 5 știri, 22 vizualizări

Raportul realizat de Initiative arată că evoluția negativă de anul trecut a fost provocată de pandemia de coronavirus, care a dus la reducerea puternică a bugetelor în aprilie și mai. Cele mai mari investiții în media au venit de la industria farmaceutică și de la e-commerce, care a urcat cu 88% și se apropie de bugetele sectoarelor de retail și telecom.

„Anul 2020 a venit cu schimbări atât la scară largă, în marele context socio-economic global, cât și la o scară mai mică, la nivelul comportamentului consumatorilor în ceea ce privește consumul de media. Pe măsură ce restricțiile de mobilitate intrau în vigoare, s-a putut observa cum TV-ul și digitalul au luat amploare, în timp ce piața de OOH a pierdut expunere.

Traficul principalelor site-uri de știri, precum și audiența TV au fluctuat, fiind influențate de nivelul de tensiune și stres al consumatorilor, odată cu evoluția pandemiei”, a declarat Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative.