ZF 21 de ani. A doua generație de antreprenori 2000 - 201014Foto© zf.ro

ZF 21 de ani. A doua generație de antreprenori 2000 - 2010

, 23 știri, 10 vizualizări

Iulian Dascălu a început să parieze pe malluri într-o perioadă în care România abia începea să descopere conceptul care deja cucerise piețe din Occident, fiind astfel unul dintre primii investitori în malluri din România.

În 2000, a deschis Iulius Mall la Iași, iar ulterior a ajuns să dezvolte un portofoliu format din patru malluri sub brandul Iulius (Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava), ansamblul multifuncțional Palas Iași, proiectul mixt Iulius Town din Timișoara și 146.200 de metri pătrați de birouri. Din 2017, el împarte rețeaua Iulius Mall și proiectul Iulius Town cu fondul Atterbury Europe. Chiriile generate de toate proprietățile au depășit în 2018 valoarea de 443 mil. lei (aproape 100 mil. euro). Cum se vede viitorul din poziția lui Iulian Dascălu?

„Viitorul aparține tinerilor. Celor cu inițiativă, idei originale, perseverență, pasiune și cu o doză de curaj, capabili să dezvolte strategii realiste, care să aibă la bază viziuni pe termen lung. Cu siguranță, ei vor fi motorul evoluției și vor defini România de mâine”, spune Iulian Dascălu.