FormaţiaAcademica Clinceni a învins, vineri, în deplasare, cu scorul de 1-0, echipa FC Hermannstadt, în etapa a VI-a a play-out-ului Ligii I.
FC Hermannstadt: Cristiano – Voda (Almeida ’59), Ousmane Viera, I. Stoica, Opruţ – R. Pires, Dâlbea (Petrescu ’72)- Jo, Debeljuh, S. Buşu (Caiado ’60)- Ad. Bălan (Yazalde ’72). Antrenor: Ruben Albes
Academica Clinceni: Vâlceanu – G. Matei, R. Patriche, Munoz, Dobrescu – Şut, Cebotaru (Ventura ’60), Dobrescu – Susu (Achim ‘9 / Merloi ’60), Vojtus (Markovici ’74), Buziuc (Kontoes ’75). Antrenor: Ilie Poenaru
Cartonaşe galbene: Viera ’37, Opruţ ’65, Almeida ’81 / Şut ‘7
Partida a fost arbitrată de o brigadă formată din George Cătălin Găman (central), Radu Adrian Ghinguleac, Adrian Popescu (asistenţi) şi Szabolcs Kovacs (rezervă). Observator de arbitri a fost Zoltan Szekely.
Formaţia FC Viitorul a învins, luni, pe teren propriu, cu scorul de 4-1, echipa FC Hermannstadt, în epilogul etapei a cincea a play-out-ului Ligii I. Acesta a fost primul meci la cârma sibienilor pentru antrenorul spaniol Ruben Albes, potrivit news.ro.
Pentru FC Viitorul au marcat Achim ‘4, ’90+3, Iancu ’71, ’79, iar pentru FC Hermannstadt a punctat Bălan ’88.
FC Viitorul: Tordai – Boboc, Mladen, Ghiţă, Ganea (Matei ’66) – Ciobanu (Chiţu ’74), Artean, Achim – Iancu (Casap ’82), Rivaldinho (Dussaut ’74), Iacob (Ganea C ’82). Manager tehnic: Gheorghe Hagi
FC Hermannstadt: Cristiano – Vodă (Almeida ’46), Viera, Dîlbea (Dumitriu ’57), Stoica, Opruţ – Caiado (Joalisson ’56), Pires, Buşu – Petrescu (Tătar ’77), Bălan. Antrenor: Ruben Albes
Cartonaşe galbene: Opruţ ’65, Almeida ’77
Arbitri: Iulian Călin – George Florin Neacşu, Romică Bîrdeş – Mihai Amorăriţei
Observator de arbitri: Corneliu Fecioru
FC Voluntari: 95. V. Cojocaru – 15. Belu, 6. Pașcanu, 2. C. Achim, 32. Kocici – 11. Căpățână, 21. De Lucas, 8. I. Gheorghe- 70. Simonovski, 20. Țiră, 10. Mățan
Rezerve: 12. Râmniceanu, 3. Armaș, 23. Al. Vlad, 25. Gorobsov, 27. Eric, 28. I. Balaur, 30. Tudorie, 77. Sanoh, 99. Borțoneanu
Antrenor: Mihai Teja
Absent: Laidouni (accidentat)
Poli Iași: 12. D. Rusu – 2. Cabral, 28. Klimavicius, 23. Frăsinescu, 17. S. Șerban – 22. Grădinaru, 86. Breeveld, 8. Passaglia, 30. Horșia – 29. Omoh, 42. Luckassen
Rezerve: : 1. Axinte, 4. Mihalache, 7. Popadiuc, 10. Cristea 13. Zaharia,18. De Iriondo, 19. Onea, 20. Platini, 97. Fomba Bourama
Antrenor: Mihai Teja
În ultima perioadă, Poli Iași a devenit o figură importantă pe rețelele de socializare, iar acest lucru nu este întâmplător. Chiar dacă nu au un buget la fel de mare precum Craiova sau CFR, cei care se ocupă de imaginea Politehnicii în social media au dus clubul în fruntea acestui clasament virtual.
În timp ce formații precum FCSB sau Astra nu reușesc să-i atragă pe oameni spre echipă prin intermediul Facebook, Instagram sau YouTube, Poli Iași face exact acest lucru. De ce la Iași s-a putut? Ne explică Lucian Lucescu, managerul de comunicare al clubului din Copou.
„Avantajul nostru este că am găsit persoane foarte capabile, diamante neșlefuite, care au înțeles strategia pe care dorim s-o implementăm. S-a văzut o creștere a traficului pe social media, chiar a fost nevoie să schimbăm site-ul pentru că se bloca de la numărul tot mai mare de accesări.
Suntem deschiși la orice propunere, chiar dacă pare nonconformistă. Nimic nu se publică fără să ne punem toți de acord și să luam în calcul inclusiv eventualele reacții negative, de care nu ne e frică”, a spus Lucian Lucescu, pentru Digi Sport.
Din această echipă care administrează imaginea clubului Politehnica Iași fac parte Emi George Isac (analist video), Robin Vasilius (fotograf), Armand Bertea (grafician), iar președintele Ciprian Paraschiv are ultimul cuvânt: „Ideile noastre ar fi murit din fașă dacă Ciprian Paraschiv nu era dispus să le asculte. A contat deschiderea sa către noile metode de comunicare”.
Lucian Lucescu mizează pe mediul online în încercarea de a readuce oamenii pe stadion: „Din păcate, mulți dintre cei care vin la meciuri sunt suporteri de rezultat. Și, chiar dacă pierdeam, am invercat sa facem uitat eșecul prin postări hazlii. Noi credem foarte mult în forța online-ului. În pandemie am încercat sa ținem fanii aproape cu emisiuni live aproape zilnic”, a declarat managerul de comunicare al moldovenilor.
Echipa responsabilă de imaginea clubului în social media mizează pe creativitate: „Nu avem neapărat un model după care ne ghidăm, dar nici nu susțin ca am inventat noi roata. Ne inspirăm din exemple de bună practică de la cluburile mai mari. Pe de altă parte, cred că suntem destul de creativi și originali.