Business Hi-Tech

PwC: Piaţa românească de media şi divertisment va atinge pragul de 3 mld. în 2019, plus 7%

Florin Deaconescu, partener PwC România: personalizarea şi digitalizarea sunt adoptate tot mai rapid şi pe piaţa de media şi divertisment din România

Florin Deaconescu, partener PwC România: personalizarea şi digitalizarea sunt adoptate tot mai rapid şi pe piaţa de media şi divertisment din România

Autor: Roxana Rosu

23.07.2019, 00:05 152

Furnizorii de conţinut multimedia la cerere, precum Netflix sau HBO GO, obţin venituri de circa 24 mil. dolari pe an din România.

Industria de media şi divertisment din România va atinge în 2019 pragul de 3 miliarde de dolari, în creştere cu 7,1% comparativ cu 2018, însă rămâne cea mai mică piaţă din Europa Centrală şi de Est (ECE), cel mai dinamic segment fiind cel de servicii gen Netflix şi HBO Go, urmat de jocuri video şi publicitatea pe internet, conform celei de-a 20-a ediţii a raportului PwC Global Enter­tain­ment & Media Outlook 2019-2023 (GEMO).

Până în 2023, rata de creştere medie anuală va depăşi 6%, urmând ca valoarea pieţei să ajungă la 3,8 miliarde dolari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO