Eveniment

Adrian Sârbu a prezentat proiectul canalelor de televiziune de ştiri, comedie şi business, o investiţie de peste 14 milioane de euro

Adrian Sârbu a prezentat proiectul canalelor de...

Autor: Mediafax

26.06.2019, 00:04 1295

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a votat proiectul pentru trei servicii de pro­grame specializate pentru ştiri, comedie şi bu­siness, sub umbrela SC Aleph Media SRL cu şase voturi pentru şi două împotrivă pentru o investiţie de peste 14 milioane de euro.

Publicul vizat este cel cu un venit peste mediu, cu educaţie superioară care nu îşi găseşte astăzi în grila televiziunilor programe care să îi reprezinte inte­resele.

Potrivit discuţiei din CNA, pentru ca­na­lul Aleph News/Aleph News HD, cu format te­matic informativ şi 80% producţie proprie, in­vestiţia în acest proiect este de 1,7 milioane de euro.

„Canalul de ştiri este un canal pur de ştiri pure. Nu este un canal de comentarii, este un canal care îşi propune să îi ofere celui care îl accesează o ima­gine“, a explicat Adrian Sârbu, cel care a pre­zentat în faţa CNA cele trei proiecte.

Aleph Business/Aleph Business HD, cu 70% producţie proprie, pentru 55% programe de ştiri şi un procent programe de educaţie, anunţă o investiţie de 5,4 mil. euro. Este un canal de entertainment pentru comunitatea de business.

„Orice om interesat în a avea o viaţă pe care şi-o stăpâneşte din punct de vedere material. Nu sunt doar antreprenori, ci şi oameni care sunt la nivel de management. Pentru un om care îşi trăieşte viaţa măsurat, o informaţie poate să fie utilă şi preponderent vom avea informaţii utile, de la utile la generatoare de emoţii. De la gene­ra­toare de interes pentru că pot avea o finalitate utilă până la informaţii generatoare de emoţii“.

Pentru Aleph Comedy şi Alpeh Comedy HD in­vestiţia se ridică la 6.931.500 de euro. Al treilea canal este un canal pur de entertainment şi este un canal care abordează esenţa entertain­men­tului, comedia. Concentrat pe valorificarea resurselor de a genera umor în programe.

Adrian Sârbu a arătat că este vorba despre prima parte dintr-un grup de 5 canale care va mai inculde un canal de educaţie şi unul de lifestyle tot sub această umbrelă Aleph.

„Aleph-ul este internetul zilei de astăzi, este un spaţiu în care poţi să te regăseşti în spaţiu şi timp de fiecare dată. Va fi o platformă gen Netflix în care conţinutul tuturor canalelor va fi integrat. Iniţial vom pleca cu canale separate. (...) Principala noastră preocupare este şi va fi concentrarea pe programele proprii. Vom încerca să-i oferim acestui public tot ce are nevoie în aceste programe“.

Propunerea a primit şase voturi pentru şi două împotrivă din partea CNA.

Adrian Sârbu este fondatorul ProTV, iar acum deţine Ziarul Financiar şi Mediafax.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO