Skip to main content

COMUNICAT. Campanie Altex: toţi banii înapoi pe vouchere la toate achiziţiile. "1 din 100 cumpărători e câştigător"

 
COMUNICAT. Campanie Altex: toţi banii înapoi pe vouchere la toate achiziţiile. "1 din 100 cumpărători e câştigător"

COMUNICAT. Altex dă startul campaniei “1 din 100 cumpărători este câştigător” prin care clienţii vor avea 1 şansă din 100 de a obţine toţi banii înapoi pe vouchere, pentru toate achiziţiile realizate în perioada 9 februarie – 1 martie, indiferent de valoarea sau de numărul acestora.

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Pentru a participa în campanie şi la tragerea la sorţi, cumpărătorii trebuie să se autentifice cu cont de client la momentul achiziţiei. Campania se desfăşoară la nivel naţional, atât în magazinele fizice Altex şi Media Galaxy, dar şi online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicaţie.

”Am creat această campanie din dorinţa de a ne răsplăti clienţii, indiferent dacă aceştia cumpără din magazinele fizice sau online. Ne dorim să întoarcem bucuria cumpărăturilor prin vouchere valabile 1 an, cu exact valoarea comenzilor efectuate în perioada campaniei.

Practic, pentru un câştigator cu 10 comenzi, se vor întoarce 10 vouchere. În plus, în contul de client, cumpărătorii nu doar se înscriu în această campanie, ci au acces simplu şi rapid, într-un singur loc, la toate documentele de care au nevoie, de la facturi, istoric comenzi, retur sau 2x diferenţa” spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

În campanie sunt eligibile doar persoanele fizice care au cont de client, pe site sau în aplicaţie. Tragerea la sorţi şi extragerea clienţilor va avea loc pe 15 martie. Pe 30 martie,  vor fi acordate voucherele clienţilor pe email. Cumpărătorii nu sunt înscrişi automat în campanie, ci este nevoie ca aceştia să se autentifice în contul client şi să îşi exprime acordul, la momentul cumpărăturilor.

Voucherele emise, valabile 1 an!

Voucherele emise se vor putea folosi pentru cumpărături ulterioare, în magazine sau online, şi vor fi valabile timp de 1 an. Se vor putea utiliza 2 vouchere cumulate pentru o comandă ulterioară sau chiar se pot transfera prietenilor.

Aplicaţia Altex şi cont client

În magazile fizice, la casele de marcat, clienţii se pot autentifica prin scanarea codului QR disponibil în aplicaţie, care va prelua şi va înregistrat automat cumpărăturile realizate.

Aplicaţia Altex simplifică toate procesele, oferind într-un singur loc documentele necesare clienţilor, de la facturi, istoricul tranzacţiilor, suport clienţi, 2x diferenţa şi până la servicii de retur sau service. Prin intermediul aplicaţiei, experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor devine una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută.

Despre ALTEX România

Altex este lider pe piaţa de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în ţară. În aproape trei decenii de la ȋnfiinţare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieţei de produse electronice, electrocasnice, IT&C şi multimedia din România. Încă de la ȋnceput, compania Altex şi-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor şi soluţii de finanţare accesibile.

Serviciul de 2X diferenţa versus alte magazine online sau offline asigură clienţilor cel mai mic preţ din România.

Altex şi-a diversificat, de-a lungul timpului, şi serviciile, nu doar produsele. Pentru a-şi ajuta clienţii să aibă acces la finanţare, Altex a înfiinţat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluţii optime de finanţare la dobânzi scăzute, pentru achiziţia articolelor de pe website şi din reţeaua naţională de magazine.

Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienţii Altex au posibilitatea să ȋşi achiziţioneze vacanţe direct din magazinele Altex şi Media Galaxy, dar şi online, pe www.altextravel.ro.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miluta Miluta
    Bravo, ati dat audientele de sambata. Dupa 2-3-4-5-6-7 luni... Dar cele de joi unde sunt ? Cu Fierbinti si Sefi Acoperiti ?
  • MileCelBatran MileCelBatran
    La audientele iUmor de ce nu ati lasat liber la comentarii? Pentru ca insistati cu COMERCIALUL URBAN fara a mai adauga si un COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD? Cat mai aveti contract cu Antena 1?
  • Sabina Sabina
    Jk ,da, la tine mă refer.
  • jk jk
    @Sabina poate te referi la mine.Eram curios si de Batem palma,dar si pentru Pretul cel bun/Nu te supara,frate!
  • MileCelBatran MileCelBatran
    intre 41.2 share pe comercial URBAN si 42.5% comercial NATIONAL e o mica diferenta, dar este, iar Pagina de Media se face ca ploua cand e vorba de acest target.
    Un GRP30 (Gross Rating Point) pe targetul All 21 – 54 de ani ABCD Național este echivalentul a 65.000 de persoane. Un GRP30 pe targetul urban, 18 – 49 de ani este echivalentul a 41.000 de persoane. Probabil ca targetul Antenei (doar cand ii convine) 21-54 COMERCIAL URBAN e un pic mai mare decat cel 18-49, dar nu are cum sa se ridice peste cel COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD. Unii nu suntem veniti de pe camp, sa nu stim cu ce se mananca aceste cifre, draga Pagina de Media.
  • Sabina Sabina
    Emisiunea Batem Palma a fost lider de audiență în fiecare zi. Am văzut că întreba cineva pe aici.Au reînceput filmările pentru emisiunea Ce spun românii.
  • Sabina Sabina
    Românii au talent a fost lider a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:00. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.2 puncte de rating și 42.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.1 puncte de audiență și 9.4% share. De-a lungul difuzării, peste 2.5 milioane de români au simțit emoțiile concurenților care urcau pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 21:25, peste 3.4 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV.
  • Miluta Miluta
    Nu conteaza bolovane S. Acum 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ani aveam audientele in fiecare zi. Acum, doar cand e Antenuta Zero lidera.

    Cele de joi unde sunt ? Cu Lia Zero spulberata de Pro TV ? Si cele de joi de acum un an, de acum 2 ani ? Cu alt serial de 2 lei ? Cu Adelinara Zero ? Nici cu acel serial nu am avut audiente.
    La fel cu Umor Sec. Dupa ce a plecat Bendea, audienta in scadere. Am avut audientele ? NU ! Azi incepe Umor Sec ? O sa avem audiente ? SIGUR CA NU !
    Si tu dai audienta luni, marti, miercuri cand Antenuta Zero lidera. Si dai doar vineri cand Talentele lider. Pai de ce nu dai si joi ? Si sambata ? Ca Pro spulbera Antenuta Zero ?

    Normal ca nu le dai. Ca avem "contract" cu Antenuta Zero. Si de ce nu dai pe comercial national ? Normal; avem "contract" cu Antenuta Zero si nu da bine.

    Apropo, ai vazut cate stiri cu Antenuta Zero pe acest site ? Normal, ca avem "contract" antenist. Mai ales cu Lia Zero (serial de 2 lei). Are 10 stiri cu "ce actori noi se alatura serialului". Serios ? Pe cine intereseaza ?
    Avem actori noi si in Fierbinti si in Clanul. Dar avem stiri ? NU ! Doar avem "contract" antenist.

    Ai inteles postac ?

    Hai cu audientele de joi. Sau avem "contract" si nu avem voie sa le postam ?
  • S S
    Daca aveau contract,draga Miluta,mai vedeai audientele de la RAT/Vocea(depinde de sezon) de la amiaza?Singurele audiente duse prompt?
  • jk jk
    Offtopic:RTV anunță că Bogdan Socol a murit.E pe bune?
  • Miluta Miluta
    Ce sa posteze audiente cand au "contract" cu Antenuta Zero ? Vrei sa nu mai trimita banii in cont la paginutademedia ?
    Trebuie doar audiente pro Antenuta Zero.
  • MileCelBatran MileCelBatran
    Poate postati si voi:
    Episodul de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat, în intervalul orar 20:30 – 22:28, un rating mediu de 12.5 puncte și 32.4% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 6.8 puncte de rating și 17.6% share. La nivel național, aproape 2 milioane de români au urmărit temele filosofice abordate de primarul Vasile și polițistul Robi, iar în minutul de aur, la ora 20:47, peste 2.4 milioane de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.

    Primul episod Șef sub acoperire din acest sezon a înregistrat aseară, în intervalul 22:29 – 23:59, 8.1 puncte de rating și 31.5% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, ANTENA 1 avea 5 puncte de rating și 19.4% cotă de piață. La nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit transformarea Cristinei Bâtlan, iar în minutul de aur, de la ora 22:29, peste 1.4 milioane de români se uitau la PRO TV.
  • Soby Soby
    Zvon: Iulia Albu ar fi fost dată afară de la Antene conform acest articol de la Evenimentul zilei: https://evz.ro/o-cunoscuta-vedeta-de-televiziune-data-afara-de-la-antena-care-sunt-motivele-invocate-de-conducerea-postului.html
  • MileCelBatran MileCelBatran
    MilisorCelTanar, vezi ca habar n-ai cu ce se mananca piata media? Pentru cei din industria publicitatii (peste 70%) taman targetul de care vorbesc (21-54 COMERCIAL NATIONAL ESOMAR ABCD) e de baza. Uite aici, dintr-un articol, ce inseamna asta:
    Tot mai multe televiziuni au renunțat la vânzarea publicității pe targetul tradițional: urban, 18 – 49 de ani. În septembrie 2022, grupul PRO TV a anunțat adoptarea targetului comercial All 21 – 54 de ani ESOMAR ABCD Național. Motivul invocat: targetul comercial urban 18 – 49 de ani s-a micșorat în ultimii ani, astfel spus, a îmbătrânit, ieșind din publicul vizat de clienții publicitari. Kanal D a adoptat același target comercial ca și PRO TV. La rândul său, grupul Intact folosește targetul comercial: urban, 18 – 54 de ani. Argumentul acestor schimbări a fost că populația României a îmbătrânit și foarte mulți români s-au mutat în localitățile de lângă marile orașe și nu se mai regăsesc în targetul comercial tradițional. De asemenea, majoritatea clienților publicitari vizează consumatorii și din mediul rural.
    Renunțarea la targetul comercial arhicunoscut (urban, 18 – 49 de ani) este justificată, pentru că, în anii din urmă, includea generația Decrețeilor. Acest target a depășit vârsta de 49 de ani și, din această perspectivă, o analiză pe 21-54 de ani, la nivel național, este mult mai relevantă.
  • MileCelTanar MileCelTanar
    Vreau si eu audientele pe target 27 de ani si 3 luni - 28 de ani si 2 zile din orase care incep cu litera Z si oameni cu job role de Door Manager and Toilet Paper Purchaser intre posturi de televiziune care incep cu litera T!
    De ce nu este acest target afisat? Ca acolo ieri intre 17:43 si 17:48 pe primul loc este televiziunea unde sunt eu fan!!

Trimite un comentariu

sus