A fost ales noul logo al stațiunii Mamaia. Cât a costat2Foto© stirileprotv.ro

A fost ales noul logo al stațiunii Mamaia. Cât a costat

, 5 știri, 10 vizualizări

Andrei Pașa, 49 de ani, a câștigat concursul pentru logo-ul stațiunii MamaiaPropunerea lui a avut scorul cel mai mare în urma votului juriului dintre cele 3 propuneri care au intrat în finală, a anunțat Organizația de Management al Destinației (OMD Mamaia-Constanța, într-un comunicat publicat pe site-ul oficial al competiției, Concurs Logo Mamaia. Artistul grafic va primi 26.000 de lei, ceilalți 2 finaliști - câte 12.000 de lei.

„Am primit cu entuziasm vestea cea mare. Conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot contribui într-un mod creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc”, a declarat câștigătorul, târgmureșeanul Andrei Pașa, un graphic designer cu experiență de 20 de ani.

Juriul a ales varianta câștigătoare după 3 criterii:

1 Exprimarea brandului (40 %) – relevanță pentru valorile și personalitatea brandului;2. Impact (40 %) – propunerea grafică să aibă un caracter distinctiv și memorabil, care să reflecte personalitatea destinației. Sloganul să fie concis, memorabil, atractiv; 3. Portabilitate – funcționalitate, propunerea să fie vizibilă, lizibilă și ușor recognoscibilă în toate modalitățile de utilizare. Cât de ușor se poate declina pe diverse materiale, cât este de rezistent în timp („timeless”), cat de ușor este de tradus in diferite limbi (sloganul).