Cererea de masini electrice creste, insa consumatorii sunt reticenti fata de autovehiculele autonome
Numărul de vehicule electrice sau hibrid care se vând în România rămâne încă scăzut, mai ales din cauză că prețul acestui tip de vehicule nu e accesibil pentru majoritatea românilor, spun consultanții Deloitte. Cu toate acestea, datele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA)în primele 10 luni din 2019 arată o creștere cu 50% a automobilelor electrice vândute în România, până la aproape 5.300 de unități.
„În România, pentru promovarea autovehiculelor electrice, Ministerul Mediului a implementat programul de stimulare a achiziționării de mașini electrice și hibrid și, de la un an la altul, constatăm o creștere a preferinței consumatorilor români pentru astfel de autovehicule.
În primele 10 luni ale anului 2019, pe piața din România s-au vândut 5.283 de mașini electrice și hibrid, în creștere cu peste 50% față de aceeași perioadă a anului anterior, potrivit datelor APIA.