iUmor a fost lider de audiență cu cea de-a treia ediție a sezonului 94Foto© a1.ro

iUmor a fost lider de audiență cu cea de-a treia ediție a sezonului 9

, 6 știri, 22 vizualizări

Cea de-a treia ediție a celui mai nou sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20.00 și 22.57, la Antena 1, a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial din mediul urban.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 5.8 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 5.6 puncte de rating și 15.6% cotă de piață.

În minutul de aur, 20.35, peste 1.1 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1. Totodată, ediția specială Observator, dedicată rezultatelor exit-poll ale alegerilor locale și difuzată în intervalul orar 20.50 - 21.21, a fost lider de piață.