Marți seara, Chefi la cuțite a fost lider de audiență4Foto© a1.ro

Marți seara, Chefi la cuțite a fost lider de audiență

, 7 știri, 34 vizualizări

Conform Kantar Media, cea de-a doua ediție Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 6.3 puncte de rating și 21.5% cotă de piață.

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 6.7 puncte de rating si 17.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, ProTV, a obținut 5.8 puncte de rating și 15.1 procente cotă de piață. În minutul de aur al emisiunii, 21.16 , aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România erau cu ochii pe audițiile savuroase de la Chefi la cuțite.