O noua identitate vizuala pentru Federatia Romana de Fotbal1Video© bzi.ro

O noua identitate vizuala pentru Federatia Romana de Fotbal

, 5 știri, 10 vizualizări

Federația Română de Fotbal are, începând de astăzi, 17 aprilie 2019, o nouă identitate vizuală.

În cadrul Adunării Generale a FRF, membrii afiliați au aprobat noua identitate vizuală a forului fotbalistic, inclusiv noua emblemă a Federației Române de Fotbal.

Pe site-ul oficial, FRF anunță că intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF este să unească sub o nouă marcă toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeași siglă valorile esențiale ale fotbalului românesc: ”Credibilitate și Onoare”, ”Performanță și Progres”, ”Patriotism și Implicare socială”, ”Parteneriat și Susținere” și ”Pasiune și Spectacol”.

După ce a creat logouri pentru Liga Elitelor, campionatele Liga 2 și 3 și unul nou pentru echipa națională, forul condus de Răzvan Burleanu a considerat că e timpul pentru o schimbare și pentru însăși FRF. Astfel, noua emblemă a FRF nu mai este rotundă, așa cum era până acum, ci are forma unui pentagon regulat convex, iar în interiorul său se regăsește stilizat vulturul de pe stema României în culorile tricolorului, albastru, galben și roșu.