Premieră în România: Banca Transilvania aduce bankingul în aplicațiile de mesagerie ale social media2Foto© economie.hotnews.ro

Premieră în România: Banca Transilvania aduce bankingul în aplicațiile de mesagerie ale social media

, 5 știri, 10 vizualizări

Banca Transilvania aduce în premieră pe piața din România Social Banking Solution™, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la Efma- Capgemini Best  FinTech Award.  Cele două companii oferă clienților BT o  soluție de social banking pentru a trimite și primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului.  Clienții care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.

Datorită Social Banking Solution™, clienții băncii  care au telefon cu  sistem de operare Android pot realiza următoarele operațiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicațiile de mesagerie ale social media: trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienți BT); solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienți BT); verificarea soldurilor pentru cardurile adăugate în BT Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului, secțiunea Tastaturi, fie direct din aplicația cu același nume BT.

Pentru clienții BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opțiunea de verificare sold și transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicație.