Un nou logo pentru stațiunea Mamaia, după scandalul imaginii care a costat 16.000 de euro, deși era luată de pe net5Foto© realitatea.net

Un nou logo pentru stațiunea Mamaia, după scandalul imaginii care a costat 16.000 de euro, deși era luată de pe net

, 5 știri, 15 vizualizări

"În primul rând le mulțumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse și servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică", au transmis reprezentanții OMD, conform unui comunicat al Primăriei Constanța. OMD a precizat că nu a făcut încă nicio plată din acest contract.

"Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am vizualizat mai mult de 9 variante. Am ales una. Din păcate, nu am avut capacitatea necesară de a căuta în diverse surse dacă forma este originală sau nu. Am apelat la profesioniști, tocmai din acest motiv", au adăugat reprezentanții OMD.

Reprezentanții OMD au precizat că renunță la logo-ul propus de agenție. "Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidențial din Spania", au adăugat ei.