Un start-up din Ungaria a lansat oficial pe piața din România aplicația sa contra risipei de mâncare© zf.ro

Un start-up din Ungaria a lansat oficial pe piața din România aplicația sa contra risipei de mâncare

, 4 știri, 64 vizualizări

Start-up-ul Munch din Ungaria, care a dezvoltat o aplicație mobilă ce ajută la reducerea risipei alimentare, a intrat oficial pe piața din România, lansând aplicația pe plan local mai devreme decât estimase inițial (aprilie-mai). În prezent, aplicația Munch este disponibilă utilizatorilor din București, punându-le acestora la dispoziție din 72 de locații de la 52 parteneri. Printre partenerii Munch de pe plan local se numără localuri precum Ibis, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill, Hello Donuts, Ciorbe și Plăcinte și Manay Chinese Food.

„Intrarea pe piața din România marchează un pas important pentru noi și reprezintă și o oportunitate de a avea un impact semnificativ în regiune. Ne bucurăm că am găsit deschidere pe piața locală și că vom contribui la reducerea risipei alimentare, în timp ce le vom oferi clienților noștri produse delicioase la prețuri accesibile”, a declarat Kirill Perepelica, cofondator și Chief Expansion Officer în cadrul Munch.

Utilizatorii aplicației Munch pot achiziționa produse alimentare de la restaurante și magazine la prețuri reduse între 50 – 70%. Pentru a intra în posesia produselor, utilizatorii trebuie să le rezerve și să le plătească în aplicație, iar apoi să le ridice personal.