BAT: Toleranță zero față de comercializarea produselor cu tutun și a țigărilor electronice către minori
BAT în parteneriat cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), demarează luna aceasta campania anuală „Alege Asumat un Comportament Comercial Curat”. Această inițiativă urmărește să informeze și să sensibilizeze opinia publică cu privire la importanța respectării legislației pentru prevenirea accesului minorilor la produsele din tutun și nicotină.
Anul acesta, legislația în domeniu a suferit modificări importante, concepute pentru a reduce riscul ca minorii să aibă acces la astfel de produse. Printre aceste modificări se numără extinderea interdicției de comercializare către minori a țigaretelor electronice, indiferent dacă acestea conțin nicotină sau nu, și interdicția de a comercializa produsele din tutun și nicotină prin automate.
Inițiativa BAT care își propune să promoveze modificările legislative și să sublinieze importanța toleranței zero față de vânzarea produselor cu nicotină către minori se desfășoară la nivel național în aproximativ 32.000 de magazine partenere, precum și în zonele publice dedicate afișajului stradal din centrul Bucureștiului.