Bolojan neagă că PNL a pltăti o campanie care l-a promovat pe Călin Georgescu pe TikTok
Potrivit acestuia, profilul de candidat prezidențial, conceput inițial pentru Nicolae Ciucă și centrat pe promovarea valorilor tradiționale ale partidului, a fost deturnat în timpul campaniei.
„Ceea ce ați spus nu este corect. Banii PNL nu au fost folosiți pentru promovarea lui Călin Georgescu. La începutul perioadei de precampanie, am încercat să construim un profil de candidat prezidențial care să se suprapună valorilor susținute de partid – tradiție, familie, valori europene. Problema a apărut când acest profil a fost deturnat și utilizat pentru a-l promova pe altcineva”, a explicat Bolojan.
Campania a fost realizată prin firma Kensington Communication, care a colaborat cu influenceri pe platforma Fame Up pentru a promova mesajele PNL. Hashtag-ul inițial al campaniei, „#echilibrusiseriozitate”, a fost înlocuit cu „#echilibrusiverticalitate”, acesta din urmă fiind asociat cu Călin Georgescu. Bolojan a precizat că această modificare a fost făcută fără știrea partidului și că firma Kensington a depus o plângere penală pentru a investiga incidentul.