Casele de 35.000 de euro au fost doar o formă de marketing a AUR, recunoaște Simion7Foto© mediafax.ro

Casele de 35.000 de euro au fost doar o formă de marketing a AUR, recunoaște Simion

, 11 știri, 50 vizualizări

Simion afirmă că inițiativa a fost nu doar un instrument de promovare, ci și una realizabilă din punct de vedere economic, susținând că proiectul ar putea fi pus în aplicare chiar la costuri mai mici decât suma menționată inițial.

liderul AUR a explicat că propunerea privind casele ieftine a fost parte a unei strategii de comunicare menite să atragă atenția asupra lipsei de locuințe accesibile în România și să scoată în evidență blocajele instituționale care afectează programele de stat, precum ANL sau Noua Casă. El afirmă că fără astfel de metode de promovare, partidul său nu ar fi reușit să ajungă la un nivel ridicat de susținere publică.

„Sunt oameni care nu au înțeles despre ce este vorba și știu că nu le-am făcut vreo propunere că le dau casă. Era vorba despre locuințe accesibile, despre locuințe sociale, parte a unui program de guvernare.

promovare prin care să spargem blocada informațională
George Simion,
George Simion spune că programul „case la 35.000 de euro”, din prima…