Centrul de Soluționare a Litigiilor Bancare acuză ANPC de dezinformare3Foto© stirileprotv.ro

Centrul de Soluționare a Litigiilor Bancare acuză ANPC de dezinformare

, 7 știri, 5 vizualizări

Până la clarificarea situației juridice a acestei instituții consumatorii se pot adresa în continuare cu încredere Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), în situația în care întâmpină dificultăți în relația cu operatorii economici financiar-bancari, susține ANPC, într-un comunicat transmis, marți, AGERPRES.

"Afirmațiile la adresa ANPC, cuprinse în comunicatul CSALB din data de 20.01.2024, sunt nejustificate și nu corespund adevărului, fiind contrare spiritului de colaborare care ar trebui să caracterizeze relațiile dintre instituții care au ca scop protejarea drepturilor consumatorilor.

Prin lege, ANPC este autoritatea de stat care acționează pentru prevenirea și combaterea practicilor care dăunează vieții, sănătății, securității și intereselor economice ale consumatorilor.