Cetățenii și magazinele pot reclama disfuncționalități ale Sistemului Garanție-Returnare la un număr nou2Foto© romaniatv.net

Cetățenii și magazinele pot reclama disfuncționalități ale Sistemului Garanție-Returnare la un număr nou

, 5 știri, 14 vizualizări

"Important este că, începând de miercurea trecută, avem un număr de telefon, Hotline cum îi mai spunem noi, unde orice cetățean și chiar și magazinele au dreptul și au posibilitatea, prin intermediul aplicației WhatsApp, să ne aducă la cunoștință nouă, celor de la Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, disfuncționalități ale sistemului: că un comerciant refuză să plătească garanția, că alt comerciant are RVM-ul blocat, că poate că cei de la RetuRO întârzie să debaraseze un magazin mai mic sau mai mare.

Toate aceste lucruri vrem să le știm pentru a le rezolva cât de repede. Un lucru în plus pe care vreau să-l precizez este acela că i-am rugat pe colegii mei de la minister să-mi pună la mine în birou unul dintre terminalele de WhatsApp, pentru a vedea și eu în timp real cum se rezolvă toate aceste plângeri și mai ales ce mai spun românii despre SGR.

Mă bucur foarte mult că românii aleg și această cale de a comunica cu noi. Văd că acest număr de telefon, dacă mă uit la numărul de mesaje, e din ce în ce mai popular și încurajez pe toată lumea să-l folosească.

Încurajez pe toată lumea să-l folosească
Mircea Fechet,
Unde putem reclama problemele legate de Sistemul Garanție-Returnare.…