Cum sunt copiii manipulati de marile companii pentru a li se face pofta de dulciuri. Trucurile ,,lipsite de etica, dezvaluite de un studiu
Bite Back, un grup de campanii care face parte din imperiul bucătarului Jamie Oliver, a cerut experților în nutriție să analizeze 262 de produse alimentare dulci vândute în Marea Britanie cu ambalaje care ar putea atrage copiii, fabricate de cele mai mari 10 companii alimentare.
Oliver i-a acuzat pe producătorii de alimente că folosesc în mod deliberat ambalaje concepute pentru a „capta mințile tinere" pentru a vinde mai multă mâncare nesănătoasă, scrie The Guardian.
Cercetarea, realizată de Action on Salt, un grup de experți în alimentație cu sediul la Universitatea Queen Mary din Londra, a constatat că: 78% dintre produse au fost considerate nesănătoase din cauza conținutului de grăsimi, sare sau zahăr, 67% dintre cele care prezentau un personaj erau nesănătoase, 80% dintre produse foloseau culori vii, precum și modele și litere amuzante pentru a atrage atenția copiilor.