
Engie nu va emite facturi aproape toată luna ianuarie, din cauza modernizării sistemelor informatice
Engie România va derula, în perioada 1 - 22 ianuarie 2024, lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor sale informatice, astfel că vor exista limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor din partea clienților, iar anumite funcționalități nu vor putea fi utilizate.
Potrivit unui comunicat al companiei, furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operațiuni, potrivit Agerpres.
În această perioadă, clienții Engie vor avea la dispoziție alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00. Pentru urgențe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienții pot apela, în continuare, serviciul Urgențe non-stop specificat pe factură.