6Foto© realitatea.netIQOS deschide un nou capitol în AFI Cotroceni: artă, design și experiențe sub conceptul 2.0
Magazinul IQOS din AFI Cotroceni s-a redeschis sub conceptul 2.0, un format care vine cu un design modern și elemente de inovație. Spațiul este gândit pentru a le oferi vizitatorilor o experiență senzorială inedită, inspirată din artă și design, și pentru a facilita interacțiunea într-un mod relaxat și autentic.
Redeschiderea magazinul IQOS din AFI Cotroceni marchează prima relansare dintr-o serie ce va redefini retail-ul în 2026. Prin colaborarea cu artiști locali, magazinele vor reflecta viziunea brandului IQOS: orașul și ritualul nu sunt elemente fixe, ci pot fi rafinate și reimaginate, compunând astfel o experiență în care rolul și implicarea consumatorilor sunt elemente centrale.
Într-o lume în care gesturile zilnice — de la savurarea cafelei la personalizarea accesoriilor preferate— devin expresii ale stilului personal, noul magazin IQOS 2.0 transformă aceste momente în adevărate experiențe multisenzoriale.