La ce s-au uitat românii de Revelion. Care a fost cel mai urmărit post de Anul Nou7Foto© libertatea.ro

La ce s-au uitat românii de Revelion. Care a fost cel mai urmărit post de Anul Nou

, 7 știri, 75 vizualizări

PRO TV a fost numărul 1 atât pe National 4+ și Urban 4+, cât și pe targetul comercial N21-54ABCD, targetul de referință pe care se tranzacționează peste 70% din spațiul comercial.

Astfel, în intervalul 20.00 - 02.00, Protevelion 2023 a condus topul preferințelor telespectatorilor și a înregistat 11.1 puncte de rating și 31.1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea din poziția secundă a obținut 10.4% puncte de rating și 29.0% cotă de piață.

La nivel național, în minutul de maximă audiență, aproape 3 milioane de români au urmărit scena din Protevelion 2023, în care invitații încercau să ghicească ce vedetă s-a regăsit într-o postură inedită într-un hotel din Monaco.