Omul de afaceri Dan Șucu: Estimăm că ce s-a cheluit pe campania lui Călin Georgescu pe rețelele sociale depășește 50 de milioane de euro
Dan Șucu, președintele Confederației Patronale Concordia, a declarat, după o întâlnire a oamenilor de afaceri cu Elena Lasconi, candidatul USR la alegerile prezidențiale, că autoritățile române trebuie să divulge ce se întâmplă în spatele campaniei lui Călin Georgescu. Potrivit estimărilor făcute de oamenii de afaceri, pentru susținerea lui Georgescu pe rețelele de socializare, se cheltuiesc zilnic peste trei milioane, într-un mod netransparent.
Într-un demers fără precedent în România, asociațiile reprezentative ale oamenilor de afaceri și-au exprimat susținerea pentru un candidat la președinție, în cazul de față a Eleni Lasconi.
Dan Șucu a precizat că oamenii de afaceri știu care sunt costurile pentru transmiterea unor mesaje pe rețelele de socializare și, astfel, au putut face o estimare legată de campania lui Călin Georgescu.