Promovarea cărții lui Nicolae Ciucă costă o avere. PNL a cheltuit 2
Partidul Național Liberal (PNL) a cheltuit două milioane de euro din fonduri publice pentru a finanța o campanie de publicitate stradală care promovează cartea lui Nicolae Ciucă, intitulată „Un ostaș în slujba țării”, potrivit unei investigații realizate de site-ul Snoop.ro.
Cartea lui Nicolae Ciucă va fi lansată luna această, termenul inițial fiind în iulie.
PNL a confirmat că această campanie publicitară are un cost de 510.000 de euro pe lună, sumă care acoperă chiria spațiilor publicitare, TVA-ul și taxele locale. Deși în România, publicitatea electorală outdoor a fost interzisă din 2015, PNL a menținut panourile publicitare între 10 mai și 9 iunie 2024. În loc să promoveze un mesaj electoral direct, PNL a optat pentru publicitatea cărții lui Nicolae Ciucă, cu imaginea politicianului pe copertă.
Campania a început acum trei luni și se preconizează că va continua până în perioada noiembrie-decembrie, când vor avea loc alegerile prezidențiale.