Ryanair cere 15.000 de euro unui pasager agitat din cauza căruia un avion a fost deturnat
Dacă de obicei sunt pasagerii cei care cer companiilor daune pentru întârzieri și neplăceri, de data aceasta s-a întâmplat contrariul. În acest caz compania irlandeză a acuzat un pasager de un comportament de neiertat și violent. Bărbatul, în data de 9 aprilie a forțat zborul FR7124 de la Dublin cu destinația Lanzarote să "devieze spre Porto, unde a întârziat până noaptea, cauzând pentru 160 de pasageri neplăceri inutile și pierderea unei zile întregi de vacanță."
Este vorba despre un pasager împotriva căruia compania aeriană a decis, după cum anunță într-un comunicat, să inițieze o acțiune în justiție, solicitând despăgubiri de peste 15 mii de euro. "Este inacceptabil ca pasagerii, dintre care mulți pleacă cu familia sau prietenii pentru a se bucura de o vacanță relaxantă de vară, să sufere neplăceri inutile și o reducere a zilelor de vacanță din cauza comportamentului indisciplinat al unui pasager, relatează La Stampa.
Cu toate acestea, acesta a fost, din păcate, cazul pasagerilor dintr-un zbor de la Dublin spre Lanzarote în aprilie anul trecut, care au fost forțați să devieze spre Porto din cauza comportamentului violent al unui singur pasager, cauzând prejudicii de 15.000 EUR constând în nopți de cazări, cheltuieli de călătorie și costuri de aterizare. Am demarat acum o procedură civilă pentru recuperarea costurilor menționate mai sus de la acest pasager".