Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2020 în business4Foto© zf.ro

Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2020 în business

, 4 știri, 0 vizualizări

Ziarul Financiar a căutat ca, dincolo de calendarul de business al celor 27 de ani realizat de editorii ZF, să vadă și cum se raportează astăzi, la final de 2025, mediul de business la o perioadă care a adus creștere și dezvoltare pentru economie.

Dacă ar fi să alegi un singur an din perioada 1998-2025, acel an marcant, definitoriu pentru compania ta, care ar fi acela și de ce?

Anul 2020 a fost, fără îndoială, un moment definitoriu pentru PENNY România.

A fost anul în care am lansat noua noastră identitate – rebrandingul de la PENNY Market la PENNY – și am pus bazele unei noi etape de dezvoltare, construite în jurul celor șapte piloni strategici care ne ghidează și astăzi: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, sortiment sustenabil cu focus pe produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.