Unul dintre cele mai cunoscute obiecte de lux a ajuns în România. Cât costă renumitul „ceas al vedetelor” și cine sunt posesorii acestuia3Foto© agerpres.ro

Unul dintre cele mai cunoscute obiecte de lux a ajuns în România. Cât costă renumitul „ceas al vedetelor” și cine sunt posesorii acestuia

, 4 știri, 58 vizualizări

În premieră în România, și tocmai într-un context de piață delicat și problematic, ceasul simbol al orologeriei contemporane, Richard Mille, apare la vânzare într-o licitație publică, peste câteva zile, în seara de 26 mai. Având un preț de pornire de 90.000 de euro, raportat la o valoare de piață de peste 200.000 de euro, modelul RM030 devine cel mai important și cel mai valoros ceas de colecție pus vreodată în vânzare în piața românească de investiții de lux.

Cunoscut sub pseudonimul de «ceas al vedetelor», renumitul Richard Mille, conduce detașat segmentul ceasurilor de lux, devenind în ultimii ani cel mai exclusivist brand, în ciuda faptului că prețurile sale de piață pornesc de la un minim de 100-150.000 de euro.

Avându-l drept ambasador pe Rafael Nadal - ce joacă în competiții purtând un Richard Mille Tourbillon care cântărește doar 19 gr., evaluat la 700.000 de dolari - Richard Mille produce doar ceasuri excepționale, inovative, în ediții limitate și foarte limitate (nu mai multe de un total de 3.000 de piese pe an), ce ajung să circule în piață, la scurtă vreme după lansare, la dublu prețului de listă.