Ariel deschide conversația despre parentingul fără stereotipuri5Foto© realitatea.net

Ariel deschide conversația despre parentingul fără stereotipuri

, 5 știri, 21 vizualizări

Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate și Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora.

Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen - băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.

Ar putea părea neobișnuit ca Ariel, o marcă de detergenți, să propună o abordare de incluziune socială, dar noi considerăm că este oportună. Pentru că momentele banale din familie, cum ar fi discuțiile despre egalitatea în împărțirea treburilor casnice, sunt momentele care creează sau curăță pete invizibile în viitorul copiilor noștri. P&G și-a asumat o misiune globală de a fi o forță a schimbării, mărcile P&G fiind de încredere în milioane de case.