Fumătorii bucureșteni sunt invitați să „voteze” pentru un oraș curat2Foto© romaniatv.net

Fumătorii bucureșteni sunt invitați să „voteze” pentru un oraș curat

, 5 știri, 15 vizualizări

București, 1 octombrie 2019 – British American Tobacco, liderul pieței de tutun din România, lansează campania „ALEGE ASUMAT UN ORAȘ CURAT” – prin care fumătorii sunt invitați să-și arunce chiștoacele de țigară în scrumiere de exterior speciale și astfel să voteze pentru lucruri inedite ca „pizza sau hamburger?”, „mare sau munte?”, „rock sau jazz?”.

Campania „ALEGE ASUMAT UN ORAȘ CURAT” subliniază atât importanța alegerilor informate și asumate, cât și impactul pe care acestea îl au asupra mediului și comunității.

„Credem în alegeri informate și asumate și mai credem că fiecare dintre noi are un rol în asigurarea unui oraș curat. Tocmai de aceea, îndeosebi acum când tehnologia permite valorificarea energetică a chiștoacelor, vrem să încurajăm fumătorii să-și arunce chiștoacele acolo unde le este locul: în scrumiere, nu pe stradă”, a declarat Ileana Dumitru, Director juridic și relații publice, British American Tobacco Aria Europa Centrală și de Sud.